ماجرای رانت ۴میلیارددلاری مونتاژکاران خودرو چه بود؟ حدود ۱۰ میلیون جوجه‌ریزی در فروردین ماه ۱۴۰۳ محقق شد چند خواسته مهم جامعه کارگری در هفته کار و کارگر | رفاه کارگر در موضوع معیشت آن گم شده است متقاضیان نهضت ملی مسکن باید هر ۲ ماه ۴۰ میلیون واریز کنند دو روی بازار سهام امروز | گزارش وضعیت بورس (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گارانتی، هر روز شکننده‌تر از دیروز نان مردم و ایمان جامعه قیمت طلا و سکه در بازار امروز مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | ادامه ریزش قیمت در بازار منتظر سود مرحله سوم سهام عدالت باشید | + زمان واریز خاندوزی خبر داد: پرداخت ۱۱۷ همت تسهیلات بدون‌ضامن طی ۲ سال گذشته چرا مصرف برق کولر گازی بالاست؟ | قبض برق دومیلیون‌تومانی در صورت استفاده از کولر گازی آسیب سلامت روان در پی نبود امنیت شغلی بررسی فایل‌های اجاره ملک در مطهری شمالی مشهد | تجمع خانه‌های ویلایی در این منطقه + جدول (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) ظرفیت یک میلیون دلاری صادرات فرش ماشینی ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند | اجرای مصوبه تعیین سقف ۴ سال برای قراردادهای موقت  افشای لیست ارزبگیران توسط گمرک قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (شنبه، ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) کمبود فصلی لوازم یدکی در بازار حباب سکه در اولین روز هفته، کاهشی یا افزایشی؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازار سیاه لاستیک خودرو از بین می‌رود | تقاضا برای خرید کاهشی شد ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو | آخرین قیمت سمند، دنا، ساینا، شاهین و کوییک (شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | بازار آرام گرفت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) برنامه وزارت صمت برای جهش در تولید خودرو سیگنال مثبت بانک مرکزی به بورس + جدول بورس تهران هشتمین بازار سهامی خاورمیانه شد! + نمودار دردسرهای کارگران تمامی ندارد | نبود امنیت شغلی حتی برای کارگران ماهر
سرخط خبرها

بازار مشهد از مرغ ۸۵ هزار تومانی پر شد + فیلم (۱۴ آذر ۱۴۰۲)

  • کد خبر: ۱۹۸۵۱۰
  • ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸
  • ۷
بازار مشهد از مرغ ۸۵ هزار تومانی پر شد + فیلم (۱۴ آذر ۱۴۰۲)
اگر در چند روز گذشته مشکل بازار مرغ کمبود بود اکنون با افزایش نرخ مصوب مرغ به ۸۵هزارتومان این بازار مملو از گوشت مرغ شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، عرضه و تقاضا دو موضوع مهم در بازار مرغ است. در بررسی‌های میدانی خبرنگار شهرآرانیوز از سطح شهر به ویژه خیابان گاز مشهد که عمده فروشندگان مرغ این منطقه در اینجا حضور دارند، بازار مرغ گوشتی پس از افزایش دوباره نرخ مصوب آن از لحاظ عرضه تأمین شد.

تعداد بازدید : 773

مرغداران با توجه به افزایش هزینه‌های تولید و آزادسازی قیمت‌های نهاده‌های دامی از قیمت مصوب تعیین شده مرغ که در یک بازه زمانی ۷۳ هزارتومان و ۷۹ هزارتومان بود گلایه داشتند که این موضوع با کاهش عرضه به سطح بازار و ارسال آن به دلیل تفاوت قیمتی به سایر استان‌ها مشکل‌ساز شده بود و این بازار را در مرحله توزیع آشفته کرده بود.

بر اساس گفته یکی از فروشندگان، مرغ گوشتی با هر قیمتی بازار خودش را دارد و مسلماً گوشت گوسفندی با کیلویی ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزارتومان مشتری خود را به سمت بازار مرغ که از قیمت مناسب‌تری برخوردار است، سوق می‌دهد.

به گفته وی در گذشته گوشت قرمز هم در بازار مشتری خود را داشته اما اکنون فروش ما را هم تحت‌تأثیر قرار داده و حتی تا نصف کاهش یافته است.

او می‌گوید: مردم با توجه به هزینه‌های زندگی توان خرید گوشت قرمز را ندارند و گوشت مرغ جایگزین خریدشان شده و حجم خرید خود را در هربار کم کرده‌اند.

یکی از عرضه‌کنندگان در این بازار به خبرنگار شهرآرانیوز گفت: قیمت مرغ اکنون به قیمت واقعی آن نزدیک  است و دیر یا زود به نرخ ۸۵هزارتومان می‌رسد. این افزایش قیمت باعث شده مرغ از امروز به‌صورت فراوان در بازار موجود باشد.

مصرف‌کنندگان و مردم البته به افزایش چندباره قیمت مرغ گلایه داشتند و این بی‌ثباتی مورد قبولشان نیست. به گفته آن‌ها دولت باید برای کاهش هزینه‌های زندگی و خورد و خوراک مردم تلاش کند. آن‌ها می‌گویند مرغ چه ۷۹ هزارتومان و چه ۸۵ هزارتومان باشد ما مجبوریم خرید خود را داشته باشیم و چاره‌ای به جز آن نیست. دولت باید هزینه‌های زندگی را برای قشر ضعیف پایین بیاورد.

به گزارش شهرآرانیوز، نرخ مصوب مرغ بر اساس مصوبات تنظیم بازار استانی روز گذشته از  ۷۹ هزارتومان به ۸۵ هزارتومان افزایش یافت و بر این اساس فروشندگان باید مرغ را در استان با نرخ ۸۵ هزارتومان عرضه کنند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهادکشاورزی شهرستان مشهد گفت: اکنون در بازار مشهد هیچ کمبودی برای توزیع مرغ نداریم. در هفته گذشته شاهد کمبود مرغ در بازار بودیم که اکنون این کمبود رفع شده و هیچ کم‌وکاستی در این بازار نیست. نرخ مصوب مرغ گوشتی اکنون ۸۵هزارتومان است و فروشندگان موظف هستند با این نرخ مرغ را به فروش برسانند.

علی‌اکبر نصری سرآسیایی افزود: روزانه ۲۰۰ تا ۳۰۰ تن مرغ در بازار مشهد برای رفع نیاز مصرف‌کنندگان توزیع می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
علی اکبراربابی رشید
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
0
6
سلام چقدرباشعورمردم بازی میشود ابتدا قیمت مصوب ۷۳اعلام میشه بعدمدتی کمبودمرغ وعرضه ان دربازار رخ میده یکباره به صدمیرسه بعدمردم برای پیداکردن مرغ روانه بازارمیشن وقیمت به ۷۹ الی ۸۵ میرسه می بینن مردم باهمین قیمت خریدارن یکباره قیمت مصوب میشه ۸۵ وهمه راضی میشن که توی بازار مرغ فراوان شده متاسفم برای این مسئولین که بفکرقشر ضعیف جامعه کسی نیست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
6
..؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
3
با تلاش مسولین از مرغ صدتومنی هم تا چند ماه دیگه پر میشه مژده به هم وطنان غیور.نگران نباشید مرغ زیاد هست
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
0
7
سلام
همچنان به مانند حضرت ابراهیم. اسحاق. یعقوب(ع) و زلیخا از فراق یوسف می‌سوزند
ما هم در فراق مرغ و گوشت ارزان میسوزیم که یک یا دو وعده در ماه سر سفره ببینیم
مسولین بی کفایت خدا قوت
خدا از شما نگذرد
رسولی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۵
1
4
همه مسولان بی عرضه وبی کفایت هستند از بالا تا پایین‌خدالعنتتون کنه همه شما رو.
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۶
0
1
بازار شیراز مرغ 110 هزار تومان گوشت 890 ت
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۸
0
0
رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی
. .اعلام می کند ماهیچ کمبودی از بابت مرغ دربازار نداریم؟بعد فرداش قیمت مرغ را از۷۹هزار تومانی به۸۵هزار تومانی بالا می برد .وبعد می گوید هی نگویید مرغ گرونه وکم ؟؟؟ اینم مغ
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->